Roliga drömmar är aldrig fel


Jag drömde om att Kita bode kvar i sin lägenhet i Oka. I drömmen hade Kita fått nya grannar för nåt år sen.
Jag, Kita, Sandra och Anton från c\c Segermyhr var med.

Vi var i Kitas lägenhet, Jag och Kita stod i köket och gjorde drinkar som vi sedan tog med oss ut till vardagsrummet. Efter några drinkar så gjorde vi en varsin superdrink och satte oss i soffan,
och utan att säga ett ord till varandra så började vi smått att hångla,
då Sandra kommer in och sätter sej emellan oss för att det var opassande av mej och Kita.
Jag och Kita rörde oss mot sovrummet och där började vi kasta oss över varandra men Sandra kom och ställde sej emellan igen. Hon tyckte att vi skulle sluta.


Minnes lucka...


Senare vaknade alla upp i ett skjul. Det blev en massa snack om vart vi var?
Jag hittade några bilder på oss, bilder från Kitas lägenhet. (I drömmen så hade Kita en liten svart tavla på väggen där det stod en massa resept på) Den svarta tavlan var med på en bilderna.
Nu har vi nog svaret på varför din dör har varit öppen utan att du varit hemma och vart alla skumma ljud inne i lägenheten har kommit ifrån om nätterna. Sa jag. Det var Kitas nysa grannar som hade bevakat oss i över ett år.


Dörren till skjulet öppnades och en mager gubbe stod och hånflina mot oss.
Gubben stängde dören men glömde låsa.
Anton sprang då ut med en hammare och skulle slå ner den magra gubben men fick själv stryck.
Jag tog upp en släga och kastade den mot den magra gubben som genast kolapsade på marken.
Det visade sej att vi var ute på en bondgård. varför vi var kidnappade fattade vi inte.
En skäggig och tjock gubbe kom ut från ett garage och såg oss. Den tjocka gubben hade en motorsåg som han försökte starta, Jag tog då upp en skyffel och svingan den mot tjockisen, men jag halka så jag träffa honom bara på näsan. Tjockisen tappa sin motorsåg och vred sej av smärta.
Jag plocka upp motorsågen och försökte starta den.
Den skäggiga gubben tog fram en bensin dunk och börja fylla på en annan och förbannat mycke större motorsåg som den tjocka sedan plockade upp. Jag tittade på dom och fick inte igång min motorsåg.


Minnes lucka...


Medan Kita och Sandra sprang iväg för att ringa polisen så hade jag tydligen spöat skägget och tjockisen.
De båda låg på marken och hade massa skrot på sej och i sej. Jag hade tydligen använt en spikpistol. Dom låg och kved med spikar över hela kroppen. Polisen kom och skrattade åt dom.


Sen vaknade jag och jag log lite för mej själv och gjorde frukost :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0