Jag och den mentalt ostabila lilla fula tanten


Jag var på väg hem från arbetsförmedlingen
 och tog en cigg på vägen mot Domino.
Framme vid Domino så ställde jag mej utanför ingången
 för att jag inte rökt klart än.
Då kommer det en liten ful tant som ställer sej och glor på mej,
efter ca 10 sekunder så vänder hon sej om och börjar trampa runt i en snödriva
och sedan vänder hon sej emot mej igen
och glor ytterligare i ca 10 sekunder innan hon går in på Domino.

Min första tanke var "Och du mår bra?"
Andra tanken var att, varför fanns de inga japanska turister i närheten?
För då kunde jag ha sagt "And this is a crazy person, We have alot of them here in Norrkoping. Please take some pictures if you want to."

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0