Random tankar och tycke om random vänner

Nikita - Fösta gången när jag såg dej så tänkte jag, Jävlar va snygg hon är! Tänkte lägga in en stöt på dej oxå men då kom Oscar iväg. Då sikta jag in mej på Sandra istället men de gick ju sådär :P
Så försvann du till Göteborg med nån tattarunge och flyttade senare till Linköping så jag såg dej knappt någe alls på över ett halvår. Sen hitta du eget osv. Och sedan Kom du och hälsade på mej och min första tanke då blev, Jävlar va snygg hon har blivit. Blev nästan lite svartsjuk på Fidde där ett tag. Så det jag sa på game va inte så osant som du tror :P
Jag tycker om dej jätte mycke och du har kommit att bli en betydelsefull person i mitt liv

Dimfea - Jag har nog aldrig stöt på nån stördare tjej än du, Men störd på ett underbart sätt så misstolka mej inte nu och det är därför jag tycker om dej. Gör mej orolig om kvällarna gör du oxå ;P Du har bankat in så mycke bra i mitt fula stora huvud så att jag kunnat ta några steg framåt. Ingen gör de så bra som du. Jag önskade bara att vi kunde ses mer.

Catti - Du har oxå blivit jäkla snygg på äldre dagar. Jimmy borde skatta sej lycklig, jag skulle de iaf ;)
Du är oxå på nåt sätt jävligt bra, även om jag vill strypa dej ibland men de vet jag att det är ömsesidigt :P
Jag kanske inte säger de så ofta men ibland saknar jag dej. Synd bara att ni inte har en större balkong med stolar ;P

Kim - Innerst inne så är du en bra pojk men ytterst ute så är du helt slut i huvet :P
Tyvärr så kommer antagligen du och jag sluta på A-lagar bänken :P

Jimmy - Åldern han ikapp dej tillslut och snart är även du halvägs till 50 :P
Jag gissar på att Catti kommer visa detta för dej(eller jag hoppas de iaf Catti)
Jag tycker det är rätt coolt och skumt att vi hamnade där vi hamnade med tanke på att vi inte ens sa hej till varandra när vi gick på Freja :P Nu tycker jag att vi ska få tummen ur röven och söka till skolan nån gång!

Brorsan - Jag hoppas du fixar skolan så du inte hamnar där jag är nu. För de suger prutt!
Tycker vi drar och gör nåt skoj i sommar typ kryssning eller nåt och drar me oss några roliga människor.

Erika - Ja vad ska jag säga? Tycker det är väldigt tråkit att jag aldrig fick chansen att lära känna dej bättre.
Om du åker över till sverige nångång? kan du köpa ett paket canadensisk bacon åt mej då? :P
Jag hoppas allt löser sej för dej och jag tänker på dej då och då :)

M2 - Du var den första jag började umgås med när jag kom till Norrköping. Jag minns när vi satt där i klassrummet på Marielund och stirrade djupt i varandras ögon med sug i blicken :P
Och nu sitter vi fast i denna stad, du med din Emilia och jag med min... Högerhand?
Fast vi har haft mycke kul. och mer skoj ska de bli :)

Nu orkar jag inte skriva mer för mitt huvud värker. Om nån känner sej bortglömd så får ni väl klaga :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jag lovar, kan till och med köpa tva!

2010-02-08 @ 17:14:37
Postat av: Nikita

Fast allra snyggast är vi ju ihop :)

2010-02-08 @ 22:39:01
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0