Att göra kaffe kom att bli en katastrof

Denna morgonen, blev en riktigt seg och katastrofal morgon..
Jag vaknade i morse och satte på tven och gick tillbaka till sängen och somnade om.. Jag har inge minne av de "what so ever".
Vaknade igen av att morsan ringde, då märkte jag att tven var på och somnade om igen.
Jag vaknade igen av att mor ringde igen fast den här gången gick jag upp.
Gick ut och köpte frukost.
När jag kom hem så hade jag fyra missade samtal från brorsan och Kim.

Nu kommer vi till kaffet.

Jag preparerade kaffebryggaren med vatten, kaffefilter, kaffe och tröck på knappen så som man ska göra.
Men... Jag glömde sätta i kannan i bryggaren... Det var kaffe överallt! På bordet, golvet och på charlie....

Så har jag spelat AVP Demot idag oxå. Riktigt kul faktiskt och stundtals väldigt svårt. Jag ser fram emot hela spelt som släpps den 19 Februari.

Puss & Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0